11. 9. 2021 | 10:00 | SVITAVA

Workshop: VR pro audiovizuální umění a tvorba biomů - Martin Dlabaja

VR učinila v posledních pěti letech mílové kroky vpřed jak technologicky, tak i v demokratizaci nástrojů a jejich přístupnosti, které v roce 2021 obnáší open-source nebo ne-komerčně „free to use“ programy.

Workshop Vám představí velmi jednoduchou cestu, jak se dostat k tvorbě vlastních realit pro VR, či desktop, pomocí volně přístupných nástrojů jako Blender, Unreal Engine 4 a největší fotogrammetrické, fotorealistické databáze modelů přírody a urbanistické krajiny, pojmenované Quixel Megascan.

Tvorba umění ve VR nebyla nikdy snazší. Přijďte si vytvořit vlastní planetu a biomy a prohlídnout si ji ve VR.

Prerekvizity: Blender, Unreal Engine 4.25, Quixel Bridge

Cíle: seznámení se s jednoduchostí tvorby pro VR, dostupnosti nástrojů a knihovny modelů Quixel Megascans.

S SEBOU: PC/mac s nainstalovaným Unreal Enginem, download link: https://www.unrealengine.com/en-US/

MÍSTO: 49.223147990914015, 16.649218702747817

CENA:
plná cena i s vegetariánským obědem: 500,-
sleva pro studenty, ZTP a důchodce: 300,-
verze bez obědů: mínus 100,- (400/200)

Omezená kapacita!

Zarezervujte se předem na uvedeném mailu a obdržíte detailní informace o místě akce a celkovém průběhu.

REZERVACE: futuresonix@gmail.com

ukázka virtuální krajiny vytvořené s pomocí Quixel Megascan

Projekt se uskutečňuje za finanční podpory statutárního města Brna.