29. 7. 2020 | 10:00 | New Brno Art Lab

Workshop: TOUCHDESIGNER - MARTIN DLABAJA + koncert: POLINA KHATSENKA + kolektivní VJing

Pilotní akce v novém experimentálním, trans-mediálním prostoru v Brně!

Celodenní, pohodový workshop s Martinem Dlabajou se bude věnovat vizuálnímu programovacímu prostředí TOUCHDESIGNER: https://derivative.ca/

Po workshopu od 19:00 proběhne koncert Poliny Khatsenky. TD je efektivní nástroj, který dokáže propojovat 3D, fyzikální modely, data, zvuk a generovat realtime animace ve vysokém rozlišení. TD umožňuje dotýkat se zvuku a matematiky v synestetickém zážitku, kde data, zvuk a obraz jsou volně zaměnitelné. Workshop je určen jak naprostým začátečníkům, tak mírně pokročilým.

Části workshopu:

Image Processing
Audio Processing
Feedback Systems
Particle Systems
PBR Rendering
MIDI Live Performance

Učastníci se naučí živě generovat digitální obraz reagující na audiosignály.
Získané dovednosti hned večer uplatní při společném vizuálním doprovodu koncertu POLINY KHATSENKY, která po workshopu vystoupí!!! Rovnou na věc!

Začátek workhopu: 10:00
Konec workshopu: 18:00
Koncert: 19:00
pauza na oběd
vege soft občerstvení součástí

Co je potřeba: vlastní laptop s nainstalovným Touchdesignerem
https://derivative.ca/download

Omezená kapacita!!!!!

Cena:

plná cena včetně obědu: 500,-
studenti, důchodci, ZTP: 300,-
Pouze koncert: 100,-

Vzhledem k omezené kapacitě prostoru rezervujte si místo na: futuresonix@gmail.com
Poté obdržíte mailem detailní informace.

O lektorovi:

MARTIN DLABAJA je intermediální umělec, který v letech 2013-17 vystudoval Favu. Po škole se profesionálně věnuje virtuální realitě, letání s drony a též i vlastní hudební tvorbě.
http://optical-frameworks.com/

KONCERT: POLINA KHATSENKA + VOJTĚCH GROOT

Ve své performance se Polina obrací k lo-fi estetice vadných walkmanů, využívá je jako bohatý zdroj šumů a nepřesností, a vznikající analogový audio signál následně staví do role spouštěče a manipulátora digitální postprodukce zvuků, které se skládají ze sonifikace elektromagnetického záření na místě a také z obsahu kazet, které Polina intuitivně vybírá pro své performance. Následně vznikly soundscape působí technogenním ale zároveň animalistickým, téměř halucinogenním, dojmem.